WPROWADZENIE
Przedstawienie organizatorów i uczestników szkolenia
CZĘŚĆ TEORETYCZNA
Historia firmy, co to jest skóra, rodzaje skór, rodzaje wykończeń, analiza przypadków – co da się naprawić, a co już nie, przebarwienia po jeansach, przetarcia, dziury itp.), jak sprzedawać usługi renowacji skór.
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – PRZYGOTOWANIE POWIERZCHNI
Poprawne czyszczenie skóry, przygotowanie powierzchni pod malowanie – oklejanie nici, plastików, gruntowanie, odtłuszczanie mocno zatłuszczonych powierzchni, zapoznanie się z rozpuszczalnikami, szlifowanie powierzchni skóry padami, podklejanie dziur i ubytków, szpachlowanie ubytków
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – DOBIERANIE KOLORÓW – APLIKACJA
Schemat dobierania barw, ćwiczenia praktyczne z kołem kolorów, mieszanie odpowiednich kolorów i dobieranie ich na podstawie przedstawionych elementów za pomocą aplikacji.
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – MALOWANIE I CZYNNOŚCI KOŃCOWE
Malowanie skóry za pomocą pistoletu niskociśnieniowego i aerografu, uzupełnianie farby za pomocą gąbki, nauka poprawnego ustawienia pistoletu, suszenie pomalowanej powierzchni, malowanie lakierem wykończeniowym za pomocą pistoletu, prawidłowa konserwacja skór oraz skór ekologicznych, usuwanie nietypowych uszkodzeń (ślady po długopisie i inne), odtwarzanie struktury na powierzchni skóry, a także na powierzchniach elementów plastikowych deski rozdzielczej (wyciski)
ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
Uroczyste wręczenie Certyfikatów, zaprezentowanie walizek serwisanta (możliwość zakupu walizki na miejscu), rozmowy kuluarowe i pamiątkowe zdjęcia!